user-controlpanel

reviewers-controlpanel

شمارش معکوس تا برگزاری همایش
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

تاریخ های مهم همایش
تاریخ برگزاری همایش »
1397/02/20
آخرین مهلت ارسال مقالات »
1397/02/15
آخرین مهلت ثبت نام »
1397/02/15
پوستر همایش
محورهای کنفرانس
حسابداری نسل ها
حسابداری نوین
حسابداری مدیریت
حسابداری کاربردی
حسابداری مالی
حسابداری صنعتی
حسابداری بین المللی
حسابداری مالیاتی
حسابداری اسلامی
حسابرسی
اشتغال پایدار
رشد صنعتی در اقتصاد
مهندسی مالی
مدیریت مالی
مدیریت بازرگانی
مدیریت صنعتی
مدیریت اجرایی
مدیریت شهری
مدیریت منابع انسانی
مدیریت استراتژی
مدیریت بیمه
مدیریت بازاریابی
مدیریت دولتی
اقتصاد کلان
اقتصاد خرد
اقتصاد سنجی
اقتصاد بین المللی
اقتصاد پویا
اقتصاد توسعه پایدار
اقتصاد مالی
اقتصاد ارزش آفرینی
اقتصاد اسلامی
اقتصاد مقاومتی
اقتصاد پولی و بانکداری
اقتصاد کشاورزی
اقتصاد دانش بنیان و تجاری سازی دانش و فناوری
اهداف کنفرانس

اهداف کنفرانس

1- بسترسازي زمينه هاي پژوهشی در حوزه مدیریت و حسابداری

2-آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی،صنعتی و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام یافته در حوزه علوم مدیریت و حسابداری

3- اهتمام ویژه کارشناسان و پژوهشگران به ضرورت توسعه و ترویج علوم و فنون مدیریت و حسابداری در جامعه و توسعه پژوهش در فضای تمام الکترونیک بصورت استاندارد.

4-راه اندازی دبیرخانه دائمی کنفرانس و دسترسی آسان علاقمندان و صرفه جویی در هزینه و وقت پژوهشگران.

5-سياست گذاري، ارائه راهبردهاي آموزشي ، ارائه و بررسي روش هاي نوين پژوهشی در حوزه مدیریت و حسابداری

6- ترويج تحقيقات بنيادي وكاربردي در بخشهای مرتبط و شناسایی ایده های برتروتبدیل آنها به طرحهای سازنده.

7-فراهم سازي بسترمناسب براي انتقال دانش وتجربيات

8- ارائه راهبردها و راهکارهای تحقق فعالیتهای پژوهشی.

9-ايجاد ارتباط و انگيزه سازي مديران و کارشناسان حسابداری در سازمانهاي دولتي و بنگاههاي اقتصادي.

مدیریت

محورهای مدیریت

 

 

 

کیفیت، بهره‌وری و تعالی سازمانی:

 

مديريت كيفيت فراگير (مفاهیم و ابزارها)، تعالي سازماني، سیستم های کیفیت، بهره‌وري، مديريت عملكرد، روش‌هاي حل مساله، شش سیگما

 

مدیریت دولتی

مدیریت بازرگانی

مهندسی مالی

مدیریت رهبری و رفتار سازمانی:

 

رهبري، رهبری تغییر و تحول، رهبری اخلاقی، ابعاد رفتاري رهبری شرکت‌های بزرگ و هولدینگ‌ها، رهبري سازماني در شرايط بحراني، توانمندی‌های هیجانی رهبران، اثربخشی کار تیمی، فرهنگ سازمانی اثربخش، عوامل سازمانی موثر بر نوآوری، موانع سازمانی موثر بر عدم رشد سازمان‌ها، فرهنگ سازماني، ارتباطات سازماني، مديريت تعارض، مديريت استرس، کار تیمی، مذاکره

 

تولید، فرآیند و عملیات:

 

مدیریت تولید و عملیات، مدیریت زنجیره تأمین، پژوهش عملیاتی، مدیریت پروژه، مدیریت فرآیندها و معماری سازمانی، مدیریت لجستیک، چابکی در سازمان

 

مدیریت راهبردی:

 

 برنامه ريزي راهبردی، مديريت راهبردی، تحلیل رقابتی ادغام و خرید، پیمان های راهبردی، شیوه مدیریت شرکتهای هولدینگ، استراتژی در سطح شرکت ها، پیاده سازی استراتژی و موانع موفقیت آن

 

مدیریت سیستم‌ها و فناوری اطلاعات:

 

مدیریت دانش و اطلاعات، روش‌شناسی سیستم‌های اطلاعاتی و معماری فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیکی و اقتصاد دیجیتالی، دولت و خدمات الکترونیکی، استراتژی الکترونیکی، مدل‌های کسب و کار الکترونیکی، ارزیابی آمادگی الکترونیکی و شکاف دیجیتالی، تجارت از طریق تلفن همراه، سلامت و بهداشت الکترونیک، مدیریت تغییر و مهندسی فرآیندها، هوشمندی کسب و کار، بانکداری الکترونیک، راه حل‌های الکترونیکی سازمانی (سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک، مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک، تدارکات الکترونیک، و ...)، نوآوری و انتشار فناوری اطلاعات، همکاری و اتحادهای الکترونیک

 

مدیریت استراتژیک و رقابت:

 

برنامه‌ريزي استراتژيك، مديريت استراتژيك، تحلیل رقابتی ادغام و خرید، پیمان‌های استراتژیک، شیوه مدیریت شرکت‌های هولدینگ، استراتژی در سطح corporation، پیاده‌سازی استراتژی و موانع موفقیت آن، سازگاري مولفه هاي مختلف استراتژي با ساختار، طراحی ساختار سازمانی، پیاده‌سازی ساختار سازمانی

 

مدیریت منابع انسانی:

 

توسعه منابع انسانی، آموزش، جانشین پروری، سیستم‌های جبران خدمات، سیستم ارزشیابی مشاغل، سیستم‌های مدیریت عملکرد کارکنان، ایمنی و بهداشت، روابط کار، انتخاب و جامعه‌پذیری، مدیریت استراتژیک منابع انسانی، منابع انسانی الکترونیک، مدیریت منابع انسانی در شرکت‌های هولدینگ، مدیریت کارکنان دانشور، برنامه‌های نگهداشت دانشوران، نقش استراتژیک مدیران منابع انسانی، طراحی سیستم‌های حقوق و دستمزد در شرایط سخت اقتصادی، حسابرسی و ممیزی HRM، مربي گري

 

مدیریت تکنولوژی، تحقیق و توسعه:

 

استراتژي تکنولوژي، مدیریت نوآوري، مدیریت تحقيق و توسعه، سياست‌گذاري تكنولوژي، انتقال تکنولوژي

 

مدیریت بازار:

 

استراتژي بازار، تحقيقات بازار، بازاريابي بين‌المللي،  بازاریابی خدمات، مديريت ارتباط با مشتريان، تبليغات، قيمت‌گذاري، کانال­های بازاریابی، مدیریت برند

 

اخلاق و فلسفه سازمان و مدیریت:

 

شناسایی مسائل اخلاقی در سازمان‌ها، ریشه‌های بروز مسائل اخلاقی، پیامدهای مشکلات اخلاقی در سازمان‌ها، روش‌های غنی‌سازی فرهنگ سازمانی از منظر اخلاق سازمانی، اخلاق حرفه‌ای، مدیریت پیش‌گیرانه مسایل اخلاقی، تدوین و ترویج کدهای اخلاقی، مهارت‌های حل مسائل اخلاقی، مباني فلسفي سازمان و نظريه هاي سازماني، مباني فلسفي نظريه هاي مديريت، نقد و مقايسه مكاتب فلسفي سازمان و مديريت و مطالعات تطبيقي

 

حاکمیت سازمانی و مسئولیت اجتماعی:

 

نقش‌های هیئت مدیره، نظام پاسخگویی، نظام حاکمیت در سازمانها و شرکت‌های هولدینگ ،فرآیندهای هیئت مدیره، روابط بین شرکت مادر و شرکت‌های اقماری، اثربخشی هیئت مدیره، تأثیر عملکرد سازمان‌ها بر مسایل اجتماعی و زیست‌ محیطی، نقش‌های اجتماعی سازمان‌ها، استمرار و رشد پايدار نظام هاي مديريتي

 

کارآفرینی:

 

کارآفرینی فردی، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کسب و کار جدید، کارآفرینی فناورانه، هدایت و رهبری در کارآفرینی، راهكارهاي توسعه فرهنگ نوآوري در سازمانها، موانع توسعه خلاقيت فردي و سازماني، چالش هاي موجود در توسعه سازمان هاي نوآور و كارآفرين.